Traktujemy klienta tak samo jak my byśmy chcieli być traktowani jako klient.
Najwyższa jakość oraz chęć wprowadzania nowych technologii.
Dobry kontakt z klientem to dla nas priorytet, doradzimy Państwu pod każdym względem.
Zapewniamy fachowość oraz staranność w zabezpieczaniu przesyłek do transportu.
W swojej karierze jako firma wysyłkowa obsłużyliśmy ponad 200 tysięcy klientów oraz wysłaliśmy prawie pół miliona paczek. Zbudowaliśmy pewną siatkę sprzedaży oraz zdobyliśmy zaufanie wielu stałych klientów. Obsługujemy sprzedaż detaliczną, jednostki publiczne oraz klientów hurtowych. Wiele z towarów eksportujemy za granicę.
Jako firma staramy się wyszukiwać coraz to nowszych rozwiązań z zakresu technologii oświetlenia LED oraz fotowoltaiki. Współpracujemy z największymi dostawcami z zagranicy oferując najwyższą możliwą jakość w stosunku do przystępnej ceny.
Przykładamy dużą wagę do obsługi klienta, dlatego mogą Państwo skontakować się z nami na wiele różnych sposobów. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek problemów zawsze działamy prokonsumencko oraz tak, aby jak najszybciej rozwiązać problem bez przedłużania sprawy. Dodatkowo staramy się zawsze zabezpieczać towar jak najlepiej się da, tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.
W większości produktów przesyłka jest zupełnie darmowa i nie płacą Państwo zupełnie nic, tylko najtańsze produkty objęte są kosztami transportu w kwotach zależnie od sposobu dostawy: 8.99 zł paczkomat lub 12,99 zł kurier.
Mogą Państwo zapłacić gotówką przy odbiorze, przelewem, przelewem elektronicznym, kartą, BLIKiem itp.
W pierwszej kolejności prosimy o kontakt z naszą firmą za pośrednictwem telefonu lub wiadomości e-mail lub poprzez naszą stronę, nasi konsultanci pokierują Państwa jak postąpić w zaistniałej sytuacji.
Oczywiście w przypadku, gdy produkt Państwu się nie spodoba lub w inny sposób nie odpowiada można go wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania . Przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim został otrzymany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi akcesoriami. Prosimy o wcześniejszy kontakt z nami za pośrednictwem maila:
Nie, jeśli odstępują Państwo od umowy w terminie 14 dni, nie muszą podawać powodu odstąpienia od umowy, ale będzie on mile widziany, ponieważ na podstawie otrzymanych informacji zwrotnych możemy zaoferować Państwu lepszą jakość usług lub ją poprawić. Każda uwaga klienta to dla nas cenna lekcja.
Tak jako sklep oferujemy Państwu roczną gwarancje.