REGULAMIN I WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG

 

Obowiązujące prawo

 

Niniejsza strona internetowa jest regulowana i interpretowana zgodnie z prawem Polski. Regulamin sklepu internetowego www.rawenberg.pl  został ułożony zgodnie z Ustawą o ochronie konsumentów. Administratorem sklepu internetowego jest firma (RAWE RAFAŁ SAJ REGON: 382218355 NIP: 7432037048 

 

Zasady ogólne

 

Warunki umowy dotyczą funkcjonowania sklepu internetowego, praw użytkownika i relacji między Sprzedawcą i Kupującym . Przed rozpoczęciem korzystania ze strony należy uważnie przeczytać i zapoznać się z tym regulaminem. Korzystając z tej witryny, akceptujesz regulamin, politykę prywatności i notę prawną i się z nimi zgadzasz. Jeśli nie zgadzasz się z warunkami i regulaminem sklepu, nie korzystaj z tej witryny. Na stronach sklepu  znajdziesz link i odniesienia do innych stron internetowych, które nie są pod kontrolą Sprzedawcy i za które odpowiedzialność ponoszą ich autorzy, a nie Sprzedawca. Sprzedawca i wszyscy autorzy zawartości  stron internetowych Sprzedawcy uczestniczący w ich tworzeniu nie są odpowiedzialni za szkodę, która byłaby spowodowana dostępem do takich treści, ich dokładności  i nieumiejętności wykorzystania informacji oraz wszelkich  błędów i braków jej zawartości. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązują z chwilą ich ogłoszenia i aktualizacji  na stronie internetowej sklepu. Takie zmiany warunków są dla Ciebie  wiążące.

 

Rejestracja użytkownika

 

Rejestracja nie jest wymagana do realizacji zamówienia. Wystarczy wypełnić wymagane pola z  danymi osobowymi i informacjami niezbędnymi dla dostarczenia zamawianych produktów.

 

 Metody płatności

 

Sprzedawca oferuje następujące metody płatności:

 

-Płatność za pobraniem (zapłata gotówką w momencie odbioru towarów). Płatność za zamówienie u kuriera , który dostarczy Ci przesyłkę. Informację o firmie kurierskiej otrzymają Państwo e-mailem, prowizja za pobranie nie jest pobierana.

 

-Obsługujemy bezpośrednie płatności za pomocą platformy przelewy24:

  1. Karta kredytowa -płatność kartą kredytową Visa lub Mastercard): W tym celu podaj nazwisko posiadacza karty kredytowej, numer karty i kod CVV, który jest zwykle podany na odwrocie karty kredytowej. Płatność kartą kredytową jest całkowicie bezpieczna. 
  2. BLIK
  3. Bezpośrednie przekierowanie do Twojego banku 
  4. Aplikacja – Apple pay / Google pay  

 

Ubezpieczenie przesyłki

 

Ubezpieczenie dotyczy uszkodzenia przesyłki – jeśli paczka z produktem zostanie uszkodzona podczas dostawy, wyślemy Państwu natychmiast nowy produkt. 

 

Faktura na firmę

 

Prosimy o zaznaczenie, że potrzebują Państwo fakturę na firmę podczas składania zamówienia

 

Po wysyłce Państwa zamówienia, zmiany nie będą już możliwe.

 

Deklaracja Kupującego

 

Klikając “DODAJ DO KOSZYKA”, kupujący deklaruje:

 

    że zgodnie z prawem, ukończył 18 lat;

    że posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, 







Czas i sposób dostawy

 

Sklep internetowy przyjmuje zamówienia przez 24 godziny na dobę. Wszystkie zamówienia otrzymane od poniedziałku do piątku o godzinie 14.00 zostaną wysłane tego samego dnia. Zamówienia otrzymane po 14.00 zostaną wysłane następnego dnia roboczego. Zamówienia otrzymane w soboty, niedziele i święta będą wysyłane w pierwszym dniu roboczym. W przypadku, gdy produkt nie jest już dostępny w magazynie w momencie składania zamówienia, czas dostawy wydłuża się zgodnie z terminem dostawy określonym  przez producenta. Ilość każdego produktu  jest odpowiednio oznakowana.

 

W celu ustalenia innego terminu dostawy lub doręczenia należy umówić się telefonicznie lub mailowo

 

Dostawcą przesyłek jest firma  kurierska GLS.

 

 

Ceny i koszty dostawy

 

Ceny produktów w sklepie internetowym są podane w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek od towarów i usług (VAT), chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. 

 

Ceny obowiązują w chwili złożenia zamówienia i nie posiadają z góry określonej ważności . Ceny obowiązują w przypadku płatności przy użyciu wyżej wymienionych metod płatności, z zastrzeżeniem powyższych warunków.

 

Oferta w sklepie internetowym jest ważna do momentu wyprzedaży towaru z magazynu, (o ile nie zaznaczono inaczej).

 

Koszt dostawy określony został bezpośrednio dla każdego z dystrybutorów zgodnie z ofertą zamówienia.

 

  





Priorytetowa dostawa

 

To usługa, którą oferujemy  klientom, którzy chcą wcześniej otrzymać swoje zamówienie. Każdy klient, który zapłaci za tę usługę, ma  pierwszeństwo przy przetwarzaniu i wysyłce paczki, niezależnie od tego, kiedy w ciągu dnia złożył zamówienie i ilu klientów złożyło je  przed nim,  bez zakupu tej usługi. W przypadku, gdy dwóch lub więcej klientów ma wykupioną tę samą usługę, pierwszeństwo przy przetwarzaniu i wysyłce zamówienia ma klient, który zamówienie  oddał wcześniej.

 

 

 

Zakup towaru

 

Wybierz produkt, który chcesz kupić, a następnie kliknij przycisk “Do koszyka”. Po prawej stronie koszyka zostaną wyświetlone ilości i łączna kwota zamówionych produktów. Aby usunąć lub zmniejszyć ilość zamówionego  produktu, kliknij link “koszyk”, a następnie wybierz żądaną ilość produktu lub naciśnij przycisk “kosz”, aby usunąć produkt. Możesz wprowadzić szczegółowe instrukcje lub preferencje dotyczące zamówienia w polu notatki. Zamówienie zostanie zakończone  z przyciskiem ,,Idź do kasy,,.Sklep internetowy poprowadzi Cię przez wszystkie następujące  kroki.

 

Krok 1 – Informacje o kliencie. Podaj swój adres e-mail i informacje potrzebne do wysyłki towaru (imię, nazwisko, numer telefonu).

 

Krok 2 – Dostawa. Wybierz metodę dostawy i wprowadź adres dostawy, o ile różni się od adresu wprowadzonego w pierwszym kroku.

 

Krok 3 – Sposób płatności i złożenie zamówienia. W tym kroku wybierasz metodę płatności i składasz zamówienie. Jeśli masz kod promocyjny, wpisz go w dedykowanym polu.

 

Krok 4 – Podsumowanie i potwierdzenie zamówienia.

 

Po złożeniu zamówienia otrzymasz podsumowanie zamówionych produktów na swój adres e-mail. Informacja o statusie  i treści zamówienia jest zawsze dostępna dla Kupującego na stronie internetowej  Umowa zakupu zamówionych produktów między Kupującym a Sprzedającym jest od tej chwili zawarta.  Klikając przycisk “Zamówienie kompletne”, potwierdzasz, że zapoznałeś  się i zgadzasz się z regulaminem opublikowanymi na stronie internetowej Sprzedawcy. Umowa kupna jest dostępna dla klienta w dowolnym momencie w dolnej części

 

Dostawa towarów nie jest możliwa pomiędzy 21.00 a 7.00.

 

 

 

Anulowanie zamówienia

 

Możesz anulować zamówienie, jeśli towar nie został  jeszcze wysłany. W rubryce “Historia zamówień” możesz zobaczyć historię wszystkich zakupów. Wybierz zamówienie, które chcesz anulować i wyślij nam wiadomość o anulowaniu na nasz adres e-mail z obowiązkowym numerem referencyjnym zamówienia. Po pomyślnym wykonaniu anulowania otrzymasz powiadomienie e-mailem. Twoje anulowanie będzie również widoczne w rubryce “Historia zamówień”.




Prawo do odstąpienia od umowy



Zgodnie z Ustawą o Ochronie Konsumentów kupujący  ma prawo w ciągu 14 dni powiadomić firmę o odstąpieniu od umowy, bez konieczności podawania przyczyny swojej decyzji. Natomiast przy zakupie na firmę do 7 dni. 

Uważa się, że wiadomość  została dostarczoną w terminie jeśli przesyłka zostanie oddana w terminie. Kupujący musi poinformować Sprzedającego o decyzji zwrotu towaru i o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia nie później niż 14 dni po otrzymaniu towaru. Może to zrobić za pośrednictwem e-maila, a towar musi zostać zwrócony w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego wiadomości o zwrocie. Odpowiemy i zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

 

Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zawiadomienia o odstąpieniu od umowy. Przedsiębiorstwo zwraca otrzymane płatności Kupującemu za pomocą tej samej metody płatności, której używał Kupujący chyba że Kupujący wyraźnie zażądał zastosowania innego środka płatniczego i jeżeli Kupujący z tego powodu  nie ponosi żadnych kosztów.

 

Kupujący może przeprowadzać kontrolę i testowanie produktu w zakresie niezbędnym do określenia  jego rzeczywistego stanu. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towarów, jeżeli zmniejszenie to jest wynikiem zachowania, które nie jest bezwzględnie konieczne do określenia charakteru, cech i działania towaru

 

Kupujący nie ma prawa do rozwiązania umowy w przypadku umów, których przedmiotem jest artykuł, który został wyprodukowany zgodnie z dokładnymi instrukcjami Kupującego, który został dostosowany do jego osobistych potrzeb, który z powodu swojej natury nie nadaje się do zwrotu, który jest nietrwały lub któremu minął termin ważności.

 

W wyjątkowych przypadkach, gdy przedmioty nie są zwracane w ramach ustawy, możemy zaoferować Kupującemu odkupienie przedmiotu z odpowiednim odszkodowaniem, które jest ustalane w zapisie w momencie zwrotu. Wykup po obniżonej wartości jest brany pod uwagę, po wysłaniu zgody e-mailowej  przez Kupującego.  Kupujący może wykorzystać ten zwrot wyłącznie przy zamawianiu innego przedmiotu o tej samej lub wyższej wartości.

 

Prawo do zwrotu ceny zakupu w przypadku roszczeń gwarancyjnych i rzeczowych jest precyzyjniej regulowane przepisami Ustawy o Ochronie Konsumentów (tekst nieoficjalny ujednolicony).

 

Zalecamy odpowiednie przygotowanie towaru do transportu – można użyć oryginalnego  lub innego odpowiedniego lub bezpiecznego  opakowania. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

 

 

Adres do zwrotu towarów:

 

Rawenberg 

Ogrodowa 18

11-100 Lidzbark Warmiński

tel: 694748023