REGULAMIN I WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
Obowiązujące prawo
Niniejsza strona internetowa jest regulowana i interpretowana zgodnie z prawem Polski. Regulamin sklepu internetowego www.rawenberg.pl został ułożony zgodnie z Ustawą o ochronie konsumentów. Administratorem sklepu internetowego jest firma (RAWE REGON: 382218355 NIP: 7432037048
Zasady ogólne
Warunki umowy dotyczą funkcjonowania sklepu internetowego, praw użytkownika i relacji między Sprzedawcą i Kupującym . Przed rozpoczęciem korzystania ze strony należy uważnie przeczytać i zapoznać się z tym regulaminem. Korzystając z tej witryny, akceptujesz regulamin, politykę prywatności i notę prawną i się z nimi zgadzasz. Jeśli nie zgadzasz się z warunkami i regulaminem sklepu, nie korzystaj z tej witryny. Na stronach sklepu znajdziesz link i odniesienia do innych stron internetowych, które nie są pod kontrolą Sprzedawcy i za które odpowiedzialność ponoszą ich autorzy, a nie Sprzedawca. Sprzedawca i wszyscy autorzy zawartości stron internetowych Sprzedawcy uczestniczący w ich tworzeniu nie są odpowiedzialni za szkodę, która byłaby spowodowana dostępem do takich treści, ich dokładności i nieumiejętności wykorzystania informacji oraz wszelkich błędów i braków jej zawartości. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązują z chwilą ich ogłoszenia i aktualizacji na stronie internetowej sklepu. Takie zmiany warunków są dla Ciebie wiążące.
Rejestracja użytkownika
Rejestracja nie jest wymagana do realizacji zamówienia. Wystarczy wypełnić wymagane pola z danymi osobowymi i informacjami niezbędnymi dla dostarczenia zamawianych produktów.
Metody płatności
Sprzedawca oferuje następujące metody płatności:
-Płatność za pobraniem (zapłata gotówką w momencie odbioru towarów). Płatność za zamówienie u kuriera , który dostarczy Ci przesyłkę. Informację o firmie kurierskiej otrzymają Państwo e-mailem, prowizja za pobranie nie jest pobierana.
-Obsługujemy bezpośrednie płatności za pomocą platformy przelewy24:
- Karta kredytowa -płatność kartą kredytową Visa lub Mastercard): W tym celu podaj nazwisko posiadacza karty kredytowej, numer karty i kod CVV, który jest zwykle podany na odwrocie karty kredytowej. Płatność kartą kredytową jest całkowicie bezpieczna.
- BLIK
- Bezpośrednie przekierowanie do Twojego banku
- Aplikacja – Apple pay / Google pay
Ubezpieczenie przesyłki
Ubezpieczenie dotyczy uszkodzenia przesyłki – jeśli paczka z produktem zostanie uszkodzona podczas dostawy, wyślemy Państwu natychmiast nowy produkt.
Faktura na firmę
Prosimy o zaznaczenie, że potrzebują Państwo fakturę na firmę podczas składania zamówienia
Po wysyłce Państwa zamówienia, zmiany nie będą już możliwe.
Deklaracja Kupującego
Klikając “DODAJ DO KOSZYKA”, kupujący deklaruje:
że zgodnie z prawem, ukończył 18 lat;
że posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,
Czas i sposób dostawy
Sklep internetowy przyjmuje zamówienia przez 24 godziny na dobę. Wszystkie zamówienia otrzymane od poniedziałku do piątku o godzinie 14.00 zostaną wysłane tego samego dnia. Zamówienia otrzymane po 14.00 zostaną wysłane następnego dnia roboczego. Zamówienia otrzymane w soboty, niedziele i święta będą wysyłane w pierwszym dniu roboczym. W przypadku, gdy produkt nie jest już dostępny w magazynie w momencie składania zamówienia, czas dostawy wydłuża się zgodnie z terminem dostawy określonym przez producenta. Ilość każdego produktu jest odpowiednio oznakowana.
W celu ustalenia innego terminu dostawy lub doręczenia należy umówić się telefonicznie lub mailowo
Dostawcą przesyłek jest firma kurierska GLS.
Ceny i koszty dostawy
Ceny produktów w sklepie internetowym są podane w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek od towarów i usług (VAT), chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej.
Ceny obowiązują w chwili złożenia zamówienia i nie posiadają z góry określonej ważności . Ceny obowiązują w przypadku płatności przy użyciu wyżej wymienionych metod płatności, z zastrzeżeniem powyższych warunków.
Oferta w sklepie internetowym jest ważna do momentu wyprzedaży towaru z magazynu, (o ile nie zaznaczono inaczej).
Koszt dostawy określony został bezpośrednio dla każdego z dystrybutorów zgodnie z ofertą zamówienia.
Priorytetowa dostawa
To usługa, którą oferujemy klientom, którzy chcą wcześniej otrzymać swoje zamówienie. Każdy klient, który zapłaci za tę usługę, ma pierwszeństwo przy przetwarzaniu i wysyłce paczki, niezależnie od tego, kiedy w ciągu dnia złożył zamówienie i ilu klientów złożyło je przed nim, bez zakupu tej usługi. W przypadku, gdy dwóch lub więcej klientów ma wykupioną tę samą usługę, pierwszeństwo przy przetwarzaniu i wysyłce zamówienia ma klient, który zamówienie oddał wcześniej.
Zakup towaru
Wybierz produkt, który chcesz kupić, a następnie kliknij przycisk “Do koszyka”. Po prawej stronie koszyka zostaną wyświetlone ilości i łączna kwota zamówionych produktów. Aby usunąć lub zmniejszyć ilość zamówionego produktu, kliknij link “koszyk”, a następnie wybierz żądaną ilość produktu lub naciśnij przycisk “kosz”, aby usunąć produkt. Możesz wprowadzić szczegółowe instrukcje lub preferencje dotyczące zamówienia w polu notatki. Zamówienie zostanie zakończone z przyciskiem ,,Idź do kasy,,.Sklep internetowy poprowadzi Cię przez wszystkie następujące kroki.
Krok 1 – Informacje o kliencie. Podaj swój adres e-mail i informacje potrzebne do wysyłki towaru (imię, nazwisko, numer telefonu).
Krok 2 – Dostawa. Wybierz metodę dostawy i wprowadź adres dostawy, o ile różni się od adresu wprowadzonego w pierwszym kroku.
Krok 3 – Sposób płatności i złożenie zamówienia. W tym kroku wybierasz metodę płatności i składasz zamówienie. Jeśli masz kod promocyjny, wpisz go w dedykowanym polu.
Krok 4 – Podsumowanie i potwierdzenie zamówienia.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz podsumowanie zamówionych produktów na swój adres e-mail. Informacja o statusie i treści zamówienia jest zawsze dostępna dla Kupującego na stronie internetowej Umowa zakupu zamówionych produktów między Kupującym a Sprzedającym jest od tej chwili zawarta. Klikając przycisk “Zamówienie kompletne”, potwierdzasz, że zapoznałeś się i zgadzasz się z regulaminem opublikowanymi na stronie internetowej Sprzedawcy. Umowa kupna jest dostępna dla klienta w dowolnym momencie w dolnej części
Dostawa towarów nie jest możliwa pomiędzy 21.00 a 7.00.
Anulowanie zamówienia
Możesz anulować zamówienie, jeśli towar nie został jeszcze wysłany. W rubryce “Historia zamówień” możesz zobaczyć historię wszystkich zakupów. Wybierz zamówienie, które chcesz anulować i wyślij nam wiadomość o anulowaniu na nasz adres e-mail z obowiązkowym numerem referencyjnym zamówienia. Po pomyślnym wykonaniu anulowania otrzymasz powiadomienie e-mailem. Twoje anulowanie będzie również widoczne w rubryce “Historia zamówień”.
Prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z Ustawą o Ochronie Konsumentów kupujący ma prawo w ciągu 14 dni powiadomić firmę o odstąpieniu od umowy, bez konieczności podawania przyczyny swojej decyzji. Natomiast przy zakupie na firmę do 7 dni.
Uważa się, że wiadomość została dostarczoną w terminie jeśli przesyłka zostanie oddana w terminie. Kupujący musi poinformować Sprzedającego o decyzji zwrotu towaru i o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia nie później niż 14 dni po otrzymaniu towaru. Może to zrobić za pośrednictwem e-maila, a towar musi zostać zwrócony w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego wiadomości o zwrocie. Odpowiemy i zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zawiadomienia o odstąpieniu od umowy. Przedsiębiorstwo zwraca otrzymane płatności Kupującemu za pomocą tej samej metody płatności, której używał Kupujący chyba że Kupujący wyraźnie zażądał zastosowania innego środka płatniczego i jeżeli Kupujący z tego powodu nie ponosi żadnych kosztów.
Kupujący może przeprowadzać kontrolę i testowanie produktu w zakresie niezbędnym do określenia jego rzeczywistego stanu. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towarów, jeżeli zmniejszenie to jest wynikiem zachowania, które nie jest bezwzględnie konieczne do określenia charakteru, cech i działania towaru
Kupujący nie ma prawa do rozwiązania umowy w przypadku umów, których przedmiotem jest artykuł, który został wyprodukowany zgodnie z dokładnymi instrukcjami Kupującego, który został dostosowany do jego osobistych potrzeb, który z powodu swojej natury nie nadaje się do zwrotu, który jest nietrwały lub któremu minął termin ważności.
W wyjątkowych przypadkach, gdy przedmioty nie są zwracane w ramach ustawy, możemy zaoferować Kupującemu odkupienie przedmiotu z odpowiednim odszkodowaniem, które jest ustalane w zapisie w momencie zwrotu. Wykup po obniżonej wartości jest brany pod uwagę, po wysłaniu zgody e-mailowej przez Kupującego. Kupujący może wykorzystać ten zwrot wyłącznie przy zamawianiu innego przedmiotu o tej samej lub wyższej wartości.
Prawo do zwrotu ceny zakupu w przypadku roszczeń gwarancyjnych i rzeczowych jest precyzyjniej regulowane przepisami Ustawy o Ochronie Konsumentów (tekst nieoficjalny ujednolicony).
Zalecamy odpowiednie przygotowanie towaru do transportu – można użyć oryginalnego lub innego odpowiedniego lub bezpiecznego opakowania. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
Adres do zwrotu towarów:
Rawenberg
Ogrodowa 18
11-100 Lidzbark Warmiński
tel: 694748023